30Januari

Ska strax iväg och träna, men ville in och säga hej, så Erika vet att jag lever! Har haft fullt upp så har inte hunnit eller orkat riktigt.. Men jag lever.
Just nu är huvudet fullt av jobb, skola, vänner och träning, som vanligt. Men det är mycket att tänka på inom alla kategorier. Ska bli färdig med min engelska inom kort, det ska jag verkligen! Men vet inte om gud eller någon annan av högre makter vill detta, men det ska jag! Leder serien i volleybollen, vackra vänner som finns, och jag älskar dem. Säger det för sällan..

Nu ska jag dra iväg till träningen och förbättra på min träningsvärk!


Erika kom hem! Du missar alldeles för mycket här.. kom nu!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! Men jag kmr snart hem! Det är inte långt kvar nu! Men man måste ju fixa brännan först innan man kmr hem och det kan man ju inte göra när de snöar ;)
Vad missar jag? Berätta! Måste ju vara up to date när jag kmr hem ju! ;)
Hur mkt har du kvar på engelskan? Vill du ha ett vad eller vad man nu kallar det? Om du är klar innan jag kmr hem såbjuder jag dig på ??????? Och är du inte klar så bjuder du mig på ????? Och du får bestämma vad sålänge det är ngt som det verkligen gör att du måste bli klar.
Saknar dig <3
Kram

2013-01-30 @ 22:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: